دانلود آلبوم جدید محمد علیزاده بنام گفتم نرو
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آلبوم جدید محمد علیزاده بنام گفتم نرو با بالاترین کیفیت

Download New Album Mohammad Alizadeh – Ghoftam Naro

به همراه تیزر تصویری

برای دانلود آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

جهت حمایت از صاحب اثر ، آلبوم را به صورت اورجینال از فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی در سراسر کشور خریداری کنید.

 آلبوم فقط با کیفیت پایین ۱۲۸ جهت معرفی اثر برای دانلود قرار گرفته است.

 

MP3 – ۱۲۸ دانلود کل آهنگهای آلبوم در یک فایل زیپ  : DirectLink

۰۱ Bimarefat.mp3

۰۲ Bimaram.mp3

۰۳ Ye Adame Digeei.mp3

۰۴ Khodanegahdar.mp3

۰۵ Eshgham In Rooza.mp3

۰۶ ۴۰ Darajeh.mp3

۰۷ Tasmimeto Begir.mp3

۰۸ Gahi Bekhand.mp3

 

دانلود آلبوم جدید محمد علیزاده بنام گفتم نرو

دانلود با کیفیت 720 - 14.2 مگابایت

دانلود آلبوم جدید محمد علیزاده بنام گفتم نرو

دانلود با کیفیت 480 - 4.60 مگابایت

 




:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , دانلود آلبوم جدید محمد علیزاده بنام گفتم نرو , ,
:: برچسب‌ها: Download New Album , Download New Album Mohammad Alizadeh , Download New Album Mohammad Alizadeh Ghoftam Naro , دانلود آلبوم , دانلود آلبوم جدید , دانلود آلبوم جدید ایرانی , دانلود آلبوم گفتم نرو , دانلود آلبوم گفتم نرو از محمد علیزاده , دانلود آلبوم گفتم نرو با صدای محمد علیزاده , دانلود آلبوم محمد علیزاده , دانلود آلبوم محمد علیزاده گفتم نرو , هشتاپلی ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : دو شنبه 27 دی 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی